tirsdag den 5. april 2016

dyreliv Biotop

Dyrelivet i min biotop


Da jeg var ude at vælge min biotop havde jeg selv medbragt denne skønne skabning. Monty, hund, Frengle..

                                       En våd aften var der denne lange regneorm på stien 
jeg var så heldig at se en hare løbe overmarken men ikke så hurtig at jeg fik taget et ordenligt billede derfor har jeg lånt denne
                             
skovsnegl

Han And

En sommerfugl lave
kunne dette være en Dræber snegl?

Et muldvappeskud.





1 kommentar:

  1. Hejsa

    Overvej at lade hunden blive hjemme så du kan komme tættere på dyrene på din biotop. Læg gerne fotos af bænkebiderne, billerne og skovsneglene på bloggen.Vores forventning er 2-3 indlæg pr uge ;-) Måske ved du det allerede - det er vigtigt kun at anvende egne fotos og egen tekst på bloggen, når du skal beskrive dine fund - måske kan du finde spor efter haren - gnavspor eller steder den har ligget i græsset... er spændt på at følge med :-)
    Jeg kan ikke finde beskrivelse af dit dyre- eller plantehold som du gerne skulle have haft etableret i løbet at den første uge - håber du er i gang - beskriv det gerne på bloggen, så vi kan følge med...

    SvarSlet